Ofte Stillede Spørgsmål

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål om vores produkter, forsendelse, returnering og mere. Brug 'kategorier'-menuen nedenfor for at finde dit spørgsmål endnu hurtigere.
Categories
Mest Populær
Kundekonto
Generel Information
Ordre & Levering
Produkt Information
Returnering & Tilbagebetaling
Services
Brug & Anvendelse
Mest Populær
Hvilke slags typer af hårtab findes der?

Der findes adskillige former for hårtab (alopeci), som kan påvirke hår overalt på kroppen. Alle former for alopeci varierer i årsag, omfang og intensitet. De kan kun diagnosticeres af en læge.

Alopeci kan opdeles i to hovedkategorier: ikke-ardannende og ardannende hårtab. Den mest almindelige form for ikke-ardannende hårtab er kendt som androgen alopeci, eller simpelthen blot henholdsvis mandlig og kvindelig hårtab. Androgen alopeci er en forholdsvis almindelig form for hårtab, der påvirker cirka 50 % af mænd og 15 % af kvinder. De vigtigste faktorer bag androgen hårtab menes at være genetik og hormoner, herunder DHT.

Telogen effluvium er en yderligere form for ikke-ardannende alopeci, der opstår når ens naturlige hårvækstcyklus ændres til at have en kortere anagen (vækst) fase og længere telogen (udskillelse) fase. Telogen effluvium kan skyldes forskellige ting, såsom en underliggende sygdom, forkert ernæring eller indtagelse af visse medikamenter.

Alopecia areata kan påvirke alle typer hår, helt fra håret på dit hoved til håret på din krop. Når det påvirker en bestemt del af kroppen, omtales det som alopecia areata, men når det begynder at påvirke et helt sted , omtales det som alopecia totalis. Ydermere, kaldes det alopecia universalis når hele kroppen er påvirket. På nuværende tidspunkt er de nøjagtige biologiske funktioner og årsage bag alopecia areata ikke fuldt ud forstået, men forskning viser, at det er resultatet af autoimmunitet.

Traumatisk alopeci, der ligner traction alopeci, skyldes gentaget press på hårstrået og hårsækkene. Hos børn kan det mere almindeligt skyldes træk i håret eller bestemte frisurer, der belaster håret i længere perioder.

Alle ovenstående former for hårtab er klassificeret som ikke-ardannende og omfatter størstedelen af ​​tilfældene. Ardannende hårtab, også kendt som cicatricial alopeci, består af mindre almindelige former for hårtab. Selvom årsagen kan være meget forskellig, resulterer alle former for cicatricial alopeci i en hårsæk, der irreversibelt ødelægges og erstattes af arvæv.

Hvad er forskellen mellem mandlig og kvindelig hårtab?

Androgen alopeci forekommer mere almindeligt hos mænd end hos kvinder, og påvirker cirka 50 % af mænd og 15 % af kvinder. Det skyldes en kombination af både genetik og hormoner.

Det klassiske mandlige hårtab starter som regel ved tindingerne eller ved issen og kan efterlade en karakteristisk M-formet hårgrænse. Det udvikler sig sjældent til fuldstændig skaldethed og efterlader hår på siderne og bagsiden af hovedet intakt. Hårtab hos kvinder forårsager diffus udtynding af hår over tid uden en recession af hårgrænsen.

Det kvindelige hårtab forårsager udtynding af hår fordelt rundt på hovedet uden nogen recession af hårgrænsen.

Kan Bio-Pilixin® Activation Serum hjælpe med alle former for hårtab?

Scandinavian Biolabs' vækstprodukter kan hjælpe med at forebygge ikke-ardannende hårtab der befinder sig i det tidlige stadie. Desværre er vores produkter ikke i stand til at hjælpe med genvækst hos personer, der er blevet diagnosticeret med irreversibelt ardannelse hårtab eller cicatricial alopeci.

Foreløbig forskning tyder på, at Scandinavian Biolabs' produkter hjælper med at stimulere hårsækkenes funktionalitet, samtidig med at de sikre både hovedbunden og håret en tilstand af optimal vækst.

Giver tør hovedbund øget hårtab?

Når tørt hår svækkes, bliver det mere tilbøjeligt til at knække og skabe spaltede spidser hvilket kan det resultere i tyndere hår.

Skæl kan være forårsaget af mange ting, herunder en tør hovedbund, men selvom skæl i sig selv ikke er en årsag til hårtab, kan følelsen af kløe føre til at man fridstes til at kradse hovedbunden meget, hvilket kan beskadige hårsækkene.

Hvilke produkter kan hjælpe mod tør hovedbund og hår?

Tjek vores Hair Strength- og Recovery sæt på produktsiden.

Hair Strength Shampoo hjælper med at dulme tør hovedbund med naturligt afledte fugtgivende midler, mens Hair Recovery Conditioner har til formål at beskytte hårstråene mod eksterne faktorer og beskytter integriteten af beskadiget hår.

Hvad er de forskellige stadier i hårvækstcyklussen?

Kort sagt består hårvækstcyklussen af fire nøglestadier. Hver fase har mindst én overgangsfase, men disse fire hovedstadier er vækstfasen (anagen), regressionsfasen (catagen), hvilefasen (telogen) og udskillelsesfasen (exogen). Hos raske personer er cirka 90 procent af alle hårene på hovedet i vækstfasen (anagen). 

Tjek venligst vores videnskab-side for at læse en mere omfattende beskrivelse af hårvækstcyklussen.  

Findes der DHT-blokkere i Bio-Pilixin® Activation Serum?

Bio-Pilixin® Activation Serum indeholder ingen kendte DHT-blokkere. Tidlig forskning tyder på, at curcumin, en komponent i Curcuma Longa, kan have en rolle i at hæmme virkningen af DHT, men det er ikke fuldt ud forstået. I modsætning til receptpligtige og medicinske produkter, er vores produkter ikke beregnet til at skabe hormonelle ubalancer. Vores serum fokuserer udelukkende på at opretholde integriteten af hårsækkene.

Hvor kan jeg finde undersøgelsen?

Ved at trykke her.

Kundekonto
Har du ikke en kundekonto?

Som det første skal du sørge for at aktivere din konto med den e-mail du brugte til at bestille din tidligere ordre med for at kunne få adgang til din kundekonto. Dette kan gøres ved at klikke på knappen "Opret konto" og lav en hel ny konto med netop den email adresse.

Bemærk: Det er vigtigt at benytte den nøjagtig samme e-mail som den du brugte til at udføre købet med på vores hjemmeside og sørg for at du har valgt det rigtig website, da vi har 5 forskellige (Storbritannien/Globalt/Tyskland/Danmark/Japan). Det er vigtigt at du har valgt det rigtige website og den samme e-mail du har benyttet til at færdiggøre en ordre ved os førhen.

Abonnementsordre kan placeres på din kundekonto for at undgå genindtastning af betalingsmetodedetaljer for hver ny ordre.

Har du lavet en abonnementsordre, uden at have nogen bruger?

Bare rolig, du kan få kontoadgang gennem den metode, der er beskrevet ovenfor i "Har du ikke en kundekonto?" afsnittet.

Har du allerede en adgangskode, men kan ikke huske den?

Gå til formularen "Kontologin", og vælg "Har du glemt din adgangskode?" Indsæt den samme e-mail-adresse, der blev brugt til at oprette brugeren, og en e-mail vil blive sendt for at nulstille adgangskoden.

Do not have a password for your customer account and need to create one?

Kontakt en af vores kundeserviceagenter for at modtage en brugeraktiverings-e-mail, som giver dig mulighed for at oprette en adgangskode til din kundekonto.

Du kan indstille din adgangskode og få adgang ved hjælp af den anden metode, der er nævnt ovenfor i "Har du ikke en kundekonto?" afsnittet.

Modtog du beskeden 'Ingen konto fundet med den e-mail', da du forsøgte at nulstille din adgangskode?

Dette svar opstår enten på grund af, at kontoen med denne e-mailadresse ikke eksisterer, eller at den endnu ikke er blevet aktiveret. Hvis det er på grund af sidstenævnte, se venligst "Har du ikke en kundekonto?" afsnittet.

Kan leveringsmetoden ændres?

Når først forsendelsesmetoden er valgt, er det desværre ikke muligt at ændre den. Scandinavian Biolabs-teknikere er ved at finde måder at implementere denne funktion for at give kunderne mulighed for at justere udvalgte leveringsmetoder, som gør det mere praktisk og anvendeligt for dem.

Men lige nu er den eneste måde at ændre leveringsmetoden på at opsige det gamle abonnement og oprette et nyt. For dem, hvis første abonnement blev lavet før den 31. juli 2021, bedes du kontakte en af vores venlige agenter for at ændre leveringsmetoden.

Hvordan bestiller man en kommende abonnementsordre i dag?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Rul ned, og du vil se afsnittet "Næste ordre". Vælg "Send i morgen" for at afgive denne kommende abonnementsordre i morgen.

Sådan afgiver du en ordre uden at ændre din abonnementsplan:
Når den næste forsendelsesdato er ændret, vil følgende ordre blive planlagt 1 måned senere - eller hvilken frekvens der er valgt for dette abonnement - fra datoen "i morgen". (Hvis du f.eks. ændrer den næste forsendelse til den 10. december fra den 29. november, hvor ordrefrekvensen er hver måned, vil den følgende ordre blive planlagt 1 måned efter den 10. december; den 10. januar.)

For at opretholde ordreplanens rytme efter at have afgivet en uregelmæssig ordre med knappen "Send i morgen", bedes du venligst vente indtil "i morgen-ordren" er afgivet med at flytte den næste forsendelsesdato tilbage til samme dato som den var før.

Hvordan tilføjer man et produkt?

For at tilføje varer til dit abonnement skal du vælge "Abonnement" på navigationslinjen i kundeportalen og vælge "Tilføj til din ordre". Når du finder de varer, du gerne vil tilføje til dit abonnement, skal du vælge "Tilføj nu". Den valgte vare kan enten være en engangsbestilling eller en abonnementsordre.

Hvordan kan man se ordreplanen eller springe en ordre over?

Vælg "Næste forsendelse" på navigationslinjen i kundekontoen. Der kan du se de planlagte kommende ordredatoer.

De viste datoer vil være hvornår ordren vil blive behandlet på lageret, og ikke hvornår de modtages til leveringsadressen.

For at springe en forsendelse over, gå til "Abonnement" på navigationslinjen. Rul ned, og du vil se knappen "Spring en forsendelse over".

Hvis du ønsker at fortryde det at springe en ordre over, skal du blot genvælge den ønskede forsendelsesdato ved at vælge "Rediger" under "Din næste ordre sendes om".

Hvordan kan man justere leveringsfrekvensen?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Vælg "Ret" under "Levering hver". Her kan frekvensen være et hvilket som helst antal angivne dage under 180. Eksempelvis kan der vælges en frekvens på 45, hvor en ny ordre leveres hver 45. dag.

Hvordan anvender man en rabat på en abonnementsordre?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.
Under det abonnerede produkt vil du se "Indtast din rabatkode", hvor koden kan benyttes.

Hvis rabatkoden ikke virker, er det sandsynligt, at ordren ikke kvalificerer sig til denne specifikke promoverede rabat, eller at en anden kode allerede er indsatet. Det kan også godt ske at det skyldes en fejl i systemet. Hvis det er tilfældet, bedes du straks kontakte en repræsentant hos kundeservice for at hjælpe med at løse dette problem.

Hvordan opsiger man et abonnement?

Vælg "Abonnement" på navigationslinjen i kundekontoen. Rul ned og klik på "Afmeld dette abonnement" nederst på siden.

Når det er behandlet, bør abonnementet fremstå som "cancelled".

Hvis du på et tidspunkt i fremtiden gerne vil starte abonnementet igen, skal du blot trykke på knappen "Aktiver dette abonnement" nederst på siden.

Generel Information
Hvilke slags typer af hårtab findes der?

Der findes adskillige former for hårtab (alopeci), som kan påvirke hår overalt på kroppen. Alle former for alopeci varierer i årsag, omfang og intensitet. De kan kun diagnosticeres af en læge.

Alopeci kan opdeles i to hovedkategorier: ikke-ardannende og ardannende hårtab. Den mest almindelige form for ikke-ardannende hårtab er kendt som androgen alopeci, eller simpelthen blot henholdsvis mandlig og kvindelig hårtab. Androgen alopeci er en forholdsvis almindelig form for hårtab, der påvirker cirka 50 % af mænd og 15 % af kvinder. De vigtigste faktorer bag androgen hårtab menes at være genetik og hormoner, herunder DHT.

Telogen effluvium er en yderligere form for ikke-ardannende alopeci, der opstår når ens naturlige hårvækstcyklus ændres til at have en kortere anagen (vækst) fase og længere telogen (udskillelse) fase. Telogen effluvium kan skyldes forskellige ting, såsom en underliggende sygdom, forkert ernæring eller indtagelse af visse medikamenter.

Alopecia areata kan påvirke alle typer hår, helt fra håret på dit hoved til håret på din krop. Når det påvirker en bestemt del af kroppen, omtales det som alopecia areata, men når det begynder at påvirke et helt sted , omtales det som alopecia totalis. Ydermere, kaldes det alopecia universalis når hele kroppen er påvirket. På nuværende tidspunkt er de nøjagtige biologiske funktioner og årsage bag alopecia areata ikke fuldt ud forstået, men forskning viser, at det er resultatet af autoimmunitet.

Traumatisk alopeci, der ligner traction alopeci, skyldes gentaget press på hårstrået og hårsækkene. Hos børn kan det mere almindeligt skyldes træk i håret eller bestemte frisurer, der belaster håret i længere perioder.

Alle ovenstående former for hårtab er klassificeret som ikke-ardannende og omfatter størstedelen af ​​tilfældene. Ardannende hårtab, også kendt som cicatricial alopeci, består af mindre almindelige former for hårtab. Selvom årsagen kan være meget forskellig, resulterer alle former for cicatricial alopeci i en hårsæk, der irreversibelt ødelægges og erstattes af arvæv.

Hvad er forskellen mellem mandlig og kvindelig hårtab?

Androgen alopeci forekommer mere almindeligt hos mænd end hos kvinder, og påvirker cirka 50 % af mænd og 15 % af kvinder. Det skyldes en kombination af både genetik og hormoner.

Det klassiske mandlige hårtab starter som regel ved tindingerne eller ved issen og kan efterlade en karakteristisk M-formet hårgrænse. Det udvikler sig sjældent til fuldstændig skaldethed og efterlader hår på siderne og bagsiden af hovedet intakt. Hårtab hos kvinder forårsager diffus udtynding af hår over tid uden en recession af hårgrænsen.

Det kvindelige hårtab forårsager udtynding af hår fordelt rundt på hovedet uden nogen recession af hårgrænsen.

Kan Bio-Pilixin® Activation Serum hjælpe med alle former for hårtab?

Scandinavian Biolabs' vækstprodukter kan hjælpe med at forebygge ikke-ardannende hårtab der befinder sig i det tidlige stadie. Desværre er vores produkter ikke i stand til at hjælpe med genvækst hos personer, der er blevet diagnosticeret med irreversibelt ardannelse hårtab eller cicatricial alopeci.

Foreløbig forskning tyder på, at Scandinavian Biolabs' produkter hjælper med at stimulere hårsækkenes funktionalitet, samtidig med at de sikre både hovedbunden og håret en tilstand af optimal vækst.

Giver tør hovedbund øget hårtab?

Når tørt hår svækkes, bliver det mere tilbøjeligt til at knække og skabe spaltede spidser hvilket kan det resultere i tyndere hår.

Skæl kan være forårsaget af mange ting, herunder en tør hovedbund, men selvom skæl i sig selv ikke er en årsag til hårtab, kan følelsen af kløe føre til at man fridstes til at kradse hovedbunden meget, hvilket kan beskadige hårsækkene.

Hvilke produkter kan hjælpe mod tør hovedbund og hår?

Tjek vores Hair Strength- og Recovery sæt på produktsiden.

Hair Strength Shampoo hjælper med at dulme tør hovedbund med naturligt afledte fugtgivende midler, mens Hair Recovery Conditioner har til formål at beskytte hårstråene mod eksterne faktorer og beskytter integriteten af beskadiget hår.

Hvad er de forskellige stadier i hårvækstcyklussen?

Kort sagt består hårvækstcyklussen af fire nøglestadier. Hver fase har mindst én overgangsfase, men disse fire hovedstadier er vækstfasen (anagen), regressionsfasen (catagen), hvilefasen (telogen) og udskillelsesfasen (exogen). Hos raske personer er cirka 90 procent af alle hårene på hovedet i vækstfasen (anagen). 

Tjek venligst vores videnskab-side for at læse en mere omfattende beskrivelse af hårvækstcyklussen.  

Hvor kan jeg finde undersøgelsen?

Ved at trykke her.

Ordre & Levering
Hvad er forskellen mellem 1-Måned og 3-Måneders pakker?

Vælges "1-Måned", bestilles kun én flaske/pakke af det givende produkt. 
Vælges "3-Måneder", bestilles tre flasker/pakker af de givende produkter. 

Det er inddelt i måneder fordi alle hårprodukter der sælges fra Scandinavian Biolabs (udover Scalp Activation Roller+) er designet til at række mindst 1 måned.

Ved "abonnementsordre" vil det være sådan at "1-Måned"-køb omhandler at én flaske/pakke af det givende produkt sendes ud hver måned. 

Ved "abonnementsordre" der benytter "3-Måneder"-løsningen, oprettes et abonnement hvor tre flasker/pakker af de givende produkter sendes ud hver tredje måned.

 

 

Hvordan annullerer eller ændrer man en ordre?

Vil du ændre en ordres indhold?
Når en ordre er afgivet, kan den kun ændres, indtil ordren er blevet "plukket" af vores opfyldelsesteam og har forsynet den med et sporingsnummer. Når en ordre behandles, vil der blive sendt en leveringsbekræftelses-e-mail - ikke at forveksle med ordrebekræftelsen. Når leveringsbekræftelsen er givet, er det for sent at ændre ordren.

Vil du annullere en ordre?
Når en ordre er afsendt, er det desværre ikke muligt at annullere den.
Pakken skal returneres i sin originale tilstand, der kan sælges igen for at være berettiget til en fuld tilbagebetaling. Se venligst 'Hvordan returnerer man en ordre?' afsnittet eller Levering & Returneringsvilkår for at få flere oplysninger.


Var der sket en fejl?
Fejl kan altid ske; den vigtigste del af produktlevering er, at pakken sendes korrekt og så hurtigt som muligt, så produkterne kan nydes frem for at man bekymrer sig om dem. Kontakt kundeservice her, som med glæde vil forsøge at rette eventuelle fejl, der måtte opstå i forsendelsesprocessen.

Er der toldgebyrer for lande uden for EU?

Ordrer, der sendes til lande uden for EU, kan blive pålagt yderligere importtillæg, såsom told og importafgifter, som vil blive opkrævet ved levering. Importafgifter er normalt baseret på varens pris, vægt, dimensioner og oprindelsesland samt eventuelle lokale skatter, afgifter og gebyrer.

Kurerudbydere kan udstede administrative gebyrer for at behandle pakker og hjælpe med toldgodkendelse. Mens forsendelsesprisen er dækket af Scandinavian Biolabs ApS, vil eventuelle ekstra gebyrer på forsendelsen under transit ikke blive dækket af virksomheden.

Scandinavian Biolabs' produkter er fremstillet og produceret i Danmark. Produkterne er derfor registreret under specifikke EU-handelsaftaler, der fritager ordrer for told for visse lande.

Sådanne lande, der er fritaget for importafgifter, omfatter Canada, Sydafrika, Vietnam, Japan, Norge, Schweiz, Storbritannien og Island.

Indbyggere i Storbritannien kan købe for mere end £135 uden at blive pålagt told for alle dansk producerede varer, da disse omkostninger vil blive pålagt Scandinavian Biolabs.

Selvom told- og importgebyrer frafalder, kan kunder stadigvæk blive pålagt forbrugsgebyrer (indenlandsk moms) og administrative gebyrer.

Hvornår afsendes en ordre?

Typisk afhentningstid på Scandinavian Biolabs lager (Central European Standard Time)

EU og internationalt:
Kl. 15.00 til 16.00  mandag - fredag.

DHL Express:
Kl. 14.00 til 16.00  mandag - fredag.

BRING Sverige:
Inden kl. 12.00  mandag - fredag.

BRING Danmark:
Kl. 20.15  søndag - fredag men uden afhentning lørdag.

DAO:
Kl. 16:30  mandag - søndag

Bemærk: Hvis en abonnementsordre er planlagt til at blive leveret en weekend uden afhentning, skal du sørge for at justere leveringsdatoen til en hverdag for at sikre, at den ankommer i tide, hvis der er behov for en ny forsyning.

Har du modtaget en uønsket ordre?

Hvis der modtages en ordre, der var uønsket, kan en mulig årsag være, at den har været sendt på grund at der er valgt et abonnement.

For at annullere abonnementet skal du logge ind på kundekontoen og enten springe over, ændre leveringshyppigheden, ændre næste planlagte dato eller deaktivere abonnementet.

Har du ikke en kundekonto?

Kontakt gerne en af vores venlige agenter, som gerne hjælper med eventuelle uønskede abonnementer og ordrer.

Kontaktoplysninger findes nederst på siden. Se også underafsnittet "konto" på navigationslinjen overfor for yderligere informationer. 

Hvordan sporer man en ordre?

Afhængigt af landet tilbyder Scandinavian Biolabs diverse metoder til sporing af en ordre. Først og fremmest bør du have modtaget en leveringsbekræftelse per email. Dine sporingsoplysninger kan findes der. Skriv venligst til vores kundeservice hvis sporingsfunktionen ikke virker ordenligt for din ordre.

Kan du ikke udføre en betaling?

Problemer vedrørende betalingsmetoder kan opstå på grund af det anvendte kort...

1. Ikke er åbent for onlinekøb

2. Ikke er åbent for køb i udlandet

3. Er udløbet

4. Har ikke nok midler på balancen

5. Har fået nye sikkerhedsprotokoller til onlinekøb

Det bedste er at forsøge at løse disse problemer gennem netbanken. Hvis disse problemer stadigvæk ikke kan løses, kan du prøve at ringe til bankens kundeservice for at sikre dig, at kortet er gyldigt og anvendeligt til disse typer transaktioner. Hvis problemet ligger hos Scandinavian Biolabs, bedes du kontakte kundeservice.

Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Følgende betalingsmetoder accepteres af Scandinavian Biolabs:

American Express
Mastercard
Visum
Paypal

Gælder kun for engangskøb; ikke abonnementer:

Apple Pay
Google Pay
PayPal
iDeal (kun tilgængelig via telefonplatform)
Bancontact
Mobilepay (DK butik)

Benytter du betalingsmetoder som ikke er angivet?

Du er velkommen til at kontakte kundeservice med hensyn til enhver betalingsmetode, der ikke er angivet ovenfor. 

Hvordan ændrer man leveringsadressen efter en ordre er afgivet?

Når ordren er opfyldt, er det desværre ikke længere muligt at ændre leveringsadressen.

Hvis du har et abonnement hos os, har du selvfølgelig mulighed for at ændre leveringsadressen for alle fremtidige leverancer via din kundeportal. Ved abonnentordre sendes der  en notifikation for ordrer 3 dage før opfyldelsesdagen, så der kan du tjekke den aktuelle leveringsadresse, hvis der eventuelt skal foretages justeringer.

Hvad kan abonnement-løsningerne tilbyde?

Et abonnement er en bekvemt måde at modtage en ny forsyning af produkter, når det er nødvendigt, uden at skulle gå gennem check out hver gang.

Fordelene ved et abonnement inkluderer 15 % rabat på alle ordrer, en justerbar leveringsfrekvens (standarden er 30 dage) og annullering til enhver tid.

Abonnementplanen kan tilgås via kundekontoen, som giver dig nem mulighed for at justere det lige efter dit behov.

Tilføj/fjern produkter, juster leveringsfrekvensen til personlige præferencer, spring unødvendige leveringer over eller skift leveringsdato til enhver tid.

Bemærk : Du vil kun modtage én notifikations-e-mail pr. ordre der giver dig besked om leveringen 5 dage før. Efter at have modtaget meddelelsen, vil altså ikke modtage en ny hvis man opdaterer leveringsdatoen til være noget andet.

Et af Scandinavian Biolabs' hovedmål er at levere bæredygtige resultater gennem service af høj kvalitet og en interface der er nem at redigerer.

Hvordan kan sporer en pakke der sendes til Storbritannien eller Belgien?

Sporingsdetaljer for kunder i Storbritannien og Belgien med referencenumre, der starter med "PAR", kan findes gennem de følgende trin.

 

Trin 1

På vores angivne sporingsside under "Parcel status" skulle der være følgende tekst:

"Parcel tracking found at [local courier service name]”

Klik venligst på linket knyttet til den lokale kurerudbyder for yderligere sporingsoplysninger om din forsendelse.

 

Trin 2

Når du har klikket, bliver du omdirigeret til FedEx Cross Border-siden. FedEx er den udbyder, der bruges til at transportere produkter gennem tolden. Du vil kunne se status for toldbehandling på denne side.

*Bemærk venligst, at dette kun gælder for ordrer til Storbritannien. EU-bundne ordrer vil ikke blive udsætttes for toldbehandling. De distribueres gennem en lignende distributionsfacilitet. Alle Scandinavian Biolabs produkter sendes fra Danmark.

 

Trin 3

På FedEx-siden kan du klikke på "View More Tracking" for at blive omdirigeret til den lokale kuriers sporingsside. Her kan du finde den lokale kurers referencenummer for din pakke og information om indenlandsk levering.

 

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt vores kundeserviceteam for at modtage yderligere informationer om din ordrestatus.

Hvordan sporer jeg min ordre til et andet europæisk land?

For yderligere information om din forsendelse kan du bruge følgende link til sporingssiden for den lokale kurertjeneste.

https://trackyourparcel.eu/track/form


Dette website kan kun bruges til forsendelser med sporingsnumre, der starter med "TYP". Hvis dit sporingsnummer ikke starter med "TYP", kan du trykke på knappen forneden, hvor navnet på den lokale kurertjeneste indgår (Bring, DHL osv.). Klik på dette link for at blive omdirigeret til den lokale kurers sporingsside.

 

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt vores kundeserviceteam for at modtage yderligere informationer om din ordrestatus.

Jeg modtog ikke pakken inden for den angivne leveringstid.

Selvom vi bestræber os på altid at levere dine produkter så hurtigt som muligt, kan leveringstiderne desværre blive påvirket afhængigt af lokale forhold, såsom virkningen af Covid-19-situationen, vejr, toldbehandling, osv.

Vi beklager selvfølgelig hvis du skulle opleve nogen forsinkelse på din ordrelevering. Du er velkommen til at kontakte os om din forsendelsesstatus. Bemærk venligst, at visse leveringsforsinkelser kan være uden for vores kontrol. Vi vil dog gøre vores bedste for at imødekomme din situation.

Har du lavet en abonnementsordre, uden at have nogen bruger?

Bare rolig, du kan få kontoadgang gennem den metode, der er beskrevet ovenfor i "Har du ikke en kundekonto?" afsnittet.

Kan leveringsmetoden ændres?

Når først forsendelsesmetoden er valgt, er det desværre ikke muligt at ændre den. Scandinavian Biolabs-teknikere er ved at finde måder at implementere denne funktion for at give kunderne mulighed for at justere udvalgte leveringsmetoder, som gør det mere praktisk og anvendeligt for dem.

Men lige nu er den eneste måde at ændre leveringsmetoden på at opsige det gamle abonnement og oprette et nyt. For dem, hvis første abonnement blev lavet før den 31. juli 2021, bedes du kontakte en af vores venlige agenter for at ændre leveringsmetoden.

Hvordan bestiller man en kommende abonnementsordre i dag?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Rul ned, og du vil se afsnittet "Næste ordre". Vælg "Send i morgen" for at afgive denne kommende abonnementsordre i morgen.

Sådan afgiver du en ordre uden at ændre din abonnementsplan:
Når den næste forsendelsesdato er ændret, vil følgende ordre blive planlagt 1 måned senere - eller hvilken frekvens der er valgt for dette abonnement - fra datoen "i morgen". (Hvis du f.eks. ændrer den næste forsendelse til den 10. december fra den 29. november, hvor ordrefrekvensen er hver måned, vil den følgende ordre blive planlagt 1 måned efter den 10. december; den 10. januar.)

For at opretholde ordreplanens rytme efter at have afgivet en uregelmæssig ordre med knappen "Send i morgen", bedes du venligst vente indtil "i morgen-ordren" er afgivet med at flytte den næste forsendelsesdato tilbage til samme dato som den var før.

Hvordan tilføjer man et produkt?

For at tilføje varer til dit abonnement skal du vælge "Abonnement" på navigationslinjen i kundeportalen og vælge "Tilføj til din ordre". Når du finder de varer, du gerne vil tilføje til dit abonnement, skal du vælge "Tilføj nu". Den valgte vare kan enten være en engangsbestilling eller en abonnementsordre.

Hvordan kan man se ordreplanen eller springe en ordre over?

Vælg "Næste forsendelse" på navigationslinjen i kundekontoen. Der kan du se de planlagte kommende ordredatoer.

De viste datoer vil være hvornår ordren vil blive behandlet på lageret, og ikke hvornår de modtages til leveringsadressen.

For at springe en forsendelse over, gå til "Abonnement" på navigationslinjen. Rul ned, og du vil se knappen "Spring en forsendelse over".

Hvis du ønsker at fortryde det at springe en ordre over, skal du blot genvælge den ønskede forsendelsesdato ved at vælge "Rediger" under "Din næste ordre sendes om".

Hvordan kan man justere leveringsfrekvensen?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Vælg "Ret" under "Levering hver". Her kan frekvensen være et hvilket som helst antal angivne dage under 180. Eksempelvis kan der vælges en frekvens på 45, hvor en ny ordre leveres hver 45. dag.

Hvordan anvender man en rabat på en abonnementsordre?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.
Under det abonnerede produkt vil du se "Indtast din rabatkode", hvor koden kan benyttes.

Hvis rabatkoden ikke virker, er det sandsynligt, at ordren ikke kvalificerer sig til denne specifikke promoverede rabat, eller at en anden kode allerede er indsatet. Det kan også godt ske at det skyldes en fejl i systemet. Hvis det er tilfældet, bedes du straks kontakte en repræsentant hos kundeservice for at hjælpe med at løse dette problem.

Produkt Information
Kan Bio-Pilixin® Activation Serum hjælpe med alle former for hårtab?

Scandinavian Biolabs' vækstprodukter kan hjælpe med at forebygge ikke-ardannende hårtab der befinder sig i det tidlige stadie. Desværre er vores produkter ikke i stand til at hjælpe med genvækst hos personer, der er blevet diagnosticeret med irreversibelt ardannelse hårtab eller cicatricial alopeci.

Foreløbig forskning tyder på, at Scandinavian Biolabs' produkter hjælper med at stimulere hårsækkenes funktionalitet, samtidig med at de sikre både hovedbunden og håret en tilstand af optimal vækst.

Forekommer der nogen bivirkninger?

Det er vigtigt at bemærke, at selvom alle vores produkter er naturligt afledte, er de ikke allergenfri. Vi opfordrer alle til at tjekke ingredienserne, før de begynder at bruge produkterne, for at være sikker på, at man ikke er allergisk over for nogen af ingredienserne indgår. Det er kun vanillylbutylether og eukalyptusolie der kan katagoriseret som allergener af alle de komponenter som indgår i vores produkter.

Ved påføring af Bio-Pilixin® Activation Serum kan man opleve en 'prikkende' eller 'brændende' fornemmelse, hvilket betragtes som en normal reaktion ved brugen af produktet. Intensiteten varierer fra individ til individ. De fleste tilfælde er milde, men ved nogle tilfælde kan der forekomme rødme og ømhed. Hvis du oplever yderligere bivirkninger, skal du stoppe brugen og kontakte en læge. Rapportér venligst eventuelle yderligere bivirkninger til vores kundesupportteam.

Før påbegyndelsen af et nyt hårvækstregime, råder vi altid vores kunder til at tjekket vores ingrediensside og eventuelt konsultere en læge, for at sikre at der ikke forekommer allergier over for nogen af ​​ingredienserne.

Kan Bio-Pilixin® Activation Serum bruges i kombination af andre produkter?

Ja, det er muligt at bruge serummet sammen med andre hårplejeprodukter. Det er dog vigtigt at slå fast, at Scandinavian Biolabs ikke kender til funktioner, interaktioner, ingredienser eller virkninger af andre eksterne produkter.

Scandinavian Biolabs produkter fungerer bedst sammen. Det kan ikke påstås med endegyldighed, at produkternes effekt hæmmes eller suppleres ved brug af eksterne produkter.

Hvis du nogensinde er i tvivl, bedes du kontakte en akkrediteret sundhedsperson.

Forsvinder ens fremskridt efter man stopper med at bruge produkterne?

Desværre er der i øjeblikket ingen kendt kur mod alopeci. Ligesom ved næsten alle hårvækstprodukter på markedet, vil hårets integritet gå tilbage til sit tidligere stadie, hvis påføringen ophører, og fremskridtene vil dermed forsvinde.

For at opretholde enhver hårvækst skal produkterne bruges kontinuerligt som foreskrevet, så længe de giver værdi og fordele for brugeren.

Hvad er forskellen på produkterne til mænd og produkterne til kvinder?

Da der ikke er nogen DHT-blokkere i Bio-Pilixin®-formlen, er der ingen tydelig forskel mellem produkterne til mænd og produkterne til kvinder. Hvert køn kan frit bruge alle produkter med lignende effekter på hårvækst og plejebehandling, uanset hvad.

Kan dermarollers benyttes til at komplimentere brugen af Bio-Pilixin® Activation Serum?

En dermaroller kan sagtens bruges til at supplere serummet. Det anslås, at brugen af dermarollere kan føre til forbedret hudpenetration, hvilket tillader serummet eller aktive ingrediens trænge dybere ind i huden og hovedbunden ved topisk påføring.

Kan voks, gelé, styling olie eller lignende benyttes efter påføring af Bio-Pilixin® Activation Serum?

Så længe serummet er tørret ud, er det passende at påføre enhver form for hårstylingsolie, gel eller voks der kan hjælpe med at forbedre hårets stil og tekstur. Det tager i gennemsnit mellem 20-40 sekunder for serummet at tørrer naturligt.

Hvad er forskellen mellem 1-Måned og 3-Måneders pakker?

Vælges "1-Måned", bestilles kun én flaske/pakke af det givende produkt. 
Vælges "3-Måneder", bestilles tre flasker/pakker af de givende produkter. 

Det er inddelt i måneder fordi alle hårprodukter der sælges fra Scandinavian Biolabs (udover Scalp Activation Roller+) er designet til at række mindst 1 måned.

Ved "abonnementsordre" vil det være sådan at "1-Måned"-køb omhandler at én flaske/pakke af det givende produkt sendes ud hver måned. 

Ved "abonnementsordre" der benytter "3-Måneder"-løsningen, oprettes et abonnement hvor tre flasker/pakker af de givende produkter sendes ud hver tredje måned.

 

 

Findes der DHT-blokkere i Bio-Pilixin® Activation Serum?

Bio-Pilixin® Activation Serum indeholder ingen kendte DHT-blokkere. Tidlig forskning tyder på, at curcumin, en komponent i Curcuma Longa, kan have en rolle i at hæmme virkningen af DHT, men det er ikke fuldt ud forstået. I modsætning til receptpligtige og medicinske produkter, er vores produkter ikke beregnet til at skabe hormonelle ubalancer. Vores serum fokuserer udelukkende på at opretholde integriteten af hårsækkene.

Hvor meget shampoo/balsam/serum skal der påføres?

Hair Strength Shampoo

Mængden af Hair Strength Shampoo er i gennemsnit 8 ml pr. hårvask. Flasken indeholder i alt 250 ml og rummer cirka en måneds forsyning. Juster den anvendte mængde i forhold til hårets længde, personlige præferencer, behov, osv.

Hair Recovery Conditioner

Mængden af Hair Recovery Conditioner er i gennemsnit 8 ml pr. hårvask. Flasken indeholder i alt 250 ml og rummer cirka en måneds forsyning. Juster den anvendte mængde i forhold til hårets længde, personlige præferencer, behov, osv.

Bio-Pilixin® Activation Serum

Mængden af Bio-Pilixin® Activation Serum skal være mindst 2 fulde pipetter ved påføringen, da dette er nødvendigt for at opretholde behandlingen på daglig basis for at garantere serummets virkning. Flasken indeholder 100 ml og rummer cirka en måneds forsyning.

Skal Hair Strength Shampoo og Hair Recovery Conditioner påføres dagligt?

For at få det meste ud af, hvad Scandinavian Biolabs kan tilbyde forhold til hårstyrke, udbedring og hårvækst, anbefales det at bruge Hair Strength Shampoo og Hair Recovery Conditioner dagligt for at komplementere virkningerne afBio-Pilixin® Activation Serum. Shampooen og balsamen indeholder små koncentrationer af vigtige og nærende ingredienser, som skal påføres håret og dets celler så meget som muligt for at maksimalt kunne fremme optimale resultater.

Det er dog ikke obligatorisk at bruge det dagligt, hvis det ikke passer til personlige præferencer og livsstil. Vores Hair Growth Routine er stadig effektiv, selvom påføringen ikke opretholdes dagligt. De eneste produkter, som Scandinavian Biolabs stærkt anbefaler at anvende dagligt, erBio-Pilixin® Activation Serum og Eyelash Growth Serum.

Er det normalt at opleve en 'prikkende' eller 'brændende' fornemmelse, når man bruger Bio-Pilixin® Activation Serum?

Ved påføring af Bio-Pilixin® Activation Serum kan man opleve en 'prikkende' eller 'brændende' fornemmelse, hvilket betragtes som en normal reaktion ved brugen af produktet. Intensiteten varierer fra individ til individ. De fleste tilfælde er milde, men ved nogle tilfælde kan der forekomme rødme og ømhed. Hvis du oplever yderligere bivirkninger, skal du stoppe brugen og kontakte en læge. Rapportér venligst eventuelle yderligere bivirkninger til vores kundesupportteam.

Disse fornemmelser kan været forstærket efter brusebadet, da huden har en tendens til at være mere øm på disse tidspunkter end ved normale forhold. Fornemmelsen skyldes varmemidlet HotFlux®, også kendt som vanillylbutylether, som giver varme til hovedbunden for at stimulere blodgennemstrømningen. Hvis fornemmelsen viser sig at være for intens eller overstimulerende, skal du afbryde brugen.

Hvordan virker Hair Strength Shampoo?

Mange konvensionelle hårplejeprodukter indeholder ingredienser, der kan skade hårets integritet, såsom sulfater, silikoner og parabener. Det første trin i vores 3-trins Bio-Pilixin® Hair Growth Routine, er Hair Strength Shampooen som supplerer vores Hair Recovery Conditioner og Bio-Pilixin® Activation Serum ved at forsigtigt rense hovedbunden og håret, mens der tilføres vitale næringsstoffer som reparerer beskadiget hår. Hair Stregnth Shampooen blev formuleret til at styrke håret og fremme hårets væksttilstand ved at reducere overdreven talg og levere højtydende aktive næringsstoffer til at pleje håret.

Hvordan virker Hair Recovery Conditioner?

Recovery Conditioner reparerer og beskytter beskadiget hår uden brug af sulfater, silikoner og parabener. Det andet trin i vores 3-trins Bio-Pilixin® Hair Growth Routine, Hair Recovery Conditioner, reparerer beskadiget hår, samtidig med at der skabes et beskyttende lag omkring hårstråene. Mange eksterne faktorer kan føre til svækket hår, såsom varme eller oxidationsmidler fra hårfarve. De aktive ingredienser i Hair Recovery Conditioner hjælper med at beskytte håret mod fremtidig skade ved at danne en beskyttende barriere omkring hårstråene, der vedligeholder det hår, du allerede har.

Hvordan virker Bio-Pilixin® Activation Serum?

Den menneskelige hudbarriere fungerer som kroppens første forsvarslinje og har i sig selv helt unikke egenskaber, der forhindrer indtrængning af diverse kemikalier og mikroorganismer. Mange fordelagtige molekyler er derfor desværre også ude af stand til at trænge ind i huden og så de ikke kan levere deres fulde potentiale. Vores Bio-Pilixin® Activation Serum gør det muligt for de aktive ingredienser at trænge ind i hovedbunden og yde deres fulde effekt til at sikre en sund vækst for hårsækkene. Derudover indeholder Bio-Pilixin® Activation Serum vanillylbutylether som øger lokaliseret blodgennemstrømning til hovedbunden, hvilket giver en tilstrækkelig tilførsel af ilt og næringsstoffer til hårsækkene for at fremme væksten. De aktive ingredienser arbejder i harmoni med den naturlige hårvækstcyklus for at levere mærkbare resultater ved at øge anagen fasen (hårvækstfasen).Mange øjenvippevækstserum indeholder syntetiske ingredienser, der kan føre til øjenirritation. Eyelash Growth Serum er formuleret med naturligt afledte ingredienser såsom beroligende kamillevand, aminosyrer og plantestamceller, for at hjælpe med at pleje og vokse øjenvipperne uden irriterende kemikalier. Med dets aktive ingredienser, der arbejder sammen, behandler serummet skader opstået fra skønhed, mens det effektivt reducerer øjenvippertab ved at styrke integriteten af hver øjenvippe inde og ude, hvilket resulterer i fyldigere, sundere øjenvipper.Mange øjenvippevækstserum indeholder syntetiske ingredienser, der kan føre til øjenirritation. Eyelash Growth Serum er formuleret med naturligt afledte ingredienser såsom beroligende kamillevand, aminosyrer og plantestamceller, for at hjælpe med at pleje og vokse øjenvipperne uden irriterende kemikalier. Med dets aktive ingredienser, der arbejder sammen, behandler serummet skader opstået fra skønhed, mens det effektivt reducerer øjenvippertab ved at styrke integriteten af hver øjenvippe inde og ude, hvilket resulterer i fyldigere, sundere øjenvipper.

Hvordan virker Eyelash Growth Serum?

Mange Eyelash Growth Serum indeholder syntetiske ingredienser, der kan føre til øjenirritation. Eyelash Growth Serum er formuleret med naturligt afledte ingredienser såsom beroligende kamillevand, aminosyrer og plantestamceller, for at hjælpe med at pleje og vokse dine øjenvipper uden irriterende kemikalier. Med dets aktive ingredienser, behandler serummet skader, mens det effektivt reducerer tab af øjenvipper ved at styrke integriteten deres hårsække, hvilket resulterer i fyldigere og sundere øjenvipper.

Kan jeg bruge serummet når jeg er gravid eller ammer?

Vores produkt er vurderet sikre for kvinder der er gravide eller ammer. Hvis du skulle være bekymret, bør du tale med egen læge.

Kan jeg fordele de 2 pipetter udover en dag?

Nej, vi anbefaler at du påfører de 2 fyldte pipetter på samme tid for at sikre at hele hovedbunden er dækket og serummet kan virke ordentligt.

Virker serummet til personer af alle aldre?

I vores undersøgelse hvor 93% oplevede mindre hårtab var deltagerne fra 19 til 61 år gamle, og der var både mænd og kvinder med.

Kan serummet fjerne min naturlige hårfarve?

Nej.

Hvor kan jeg finde undersøgelsen?

Ved at trykke her.

Hairline Booster – Sådan bruges den?
 
Hairline Booster – Er den vegansk?

Ja, efter danske standarder er Hairline Booster 100 % vegansk.

Hairline Booster – Kan den bruges sammen med andre produkter?

Det er okay at kombinere Hairline Booster med de fleste af Scandinavian Biolabs' produkter, da det vil styrke formelens integritet at bruge produkterne sammen.

Da Hairline Booster er målrettet mod personer, der oplever tidlig hårtab omkring tindingerne og den frontale hårgrænse, er produkterne ikke blevet testet sammen med andre hårtabsbehandlinger såsom Minoxidil, Finasteride og hårtransplantation. Hvis du allerede bruger eller overvejer sådanne behandlinger, eller hvis du har nogen bekymringer, anbefales det altid at konsultere din læge for at få professionel rådgivning.

Hairline Booster – Hvilke hårtyper er den egnet til?

Hairline Booster kan påvirke alle levende hårfollikler på kroppen.

Da produktet er designet til at blive påført direkte på hårgrænsen og ikke på selve hårstråene, bør det være egnet til de fleste hår- og hudtyper takket være de plantebaserede ingredienser i produktet.

Vores produkter er dog ikke allergenfri; derfor anbefales det, uanset hår- og hudtype, at du konsulterer din læge før brug, hvis du er i tvivl.

Hairline Booster – Hvordan adskiller den sig fra Activation Serum?

Bio-Pilixin Activation Serum er udviklet til påføring på hele hovedbunden for at forbedre hårets integritet. Hairline Booster er derimod specielt udviklet til panden, hjørnerne og tindingerne.

Deres applikatorer afspejler disse forskellige målområder: Bio-Pilixin Activation Serum har en pipette til fri fordeling over hovedbunden, mens Hairline Booster bruger en 6-kuglet rulle. Denne rulle sikrer direkte, præcis og effektiv påføring samt en blid massage, der hjælper med at reducere hårtab og stimulere hårsækkenes aktivitet.

Hairline Booster er specielt udviklet til at bekæmpe tidlige tegn på vigende hårgrænse med det formål at bevare ungdommelig vitalitet. For dem, der fokuserer på hårpleje ud over den frontale hårgrænse eller tindingerne, er Bio-Pilixin Activation Serum det anbefalede valg.

Hairline Booster – Hvornår kan man forvente resultater?

Scandinavian Biolabs' Hairline Booster indeholder Bio-Pilixin Activation Serum, så man kan forvente lignende resultater. Et af de vigtigste aktive ingredienser, Capilia Longa fra roden af gurkemejeplanten, har evnen til at forkorte katagen- og telogenfasen – som er stillestående faser – og forlænge anagenfasen – den aktive fase i hårvæksten. Det første, man vil bemærke, er en reduktion i hårtab efter 45 dages brug. Ved daglig anvendelse i 150 på hinanden følgende dage har kliniske tests vist en stigning i hårets tæthed.

Returnering & Tilbagebetaling
Hvordan annullerer eller ændrer man en ordre?

Vil du ændre en ordres indhold?
Når en ordre er afgivet, kan den kun ændres, indtil ordren er blevet "plukket" af vores opfyldelsesteam og har forsynet den med et sporingsnummer. Når en ordre behandles, vil der blive sendt en leveringsbekræftelses-e-mail - ikke at forveksle med ordrebekræftelsen. Når leveringsbekræftelsen er givet, er det for sent at ændre ordren.

Vil du annullere en ordre?
Når en ordre er afsendt, er det desværre ikke muligt at annullere den.
Pakken skal returneres i sin originale tilstand, der kan sælges igen for at være berettiget til en fuld tilbagebetaling. Se venligst 'Hvordan returnerer man en ordre?' afsnittet eller Levering & Returneringsvilkår for at få flere oplysninger.


Var der sket en fejl?
Fejl kan altid ske; den vigtigste del af produktlevering er, at pakken sendes korrekt og så hurtigt som muligt, så produkterne kan nydes frem for at man bekymrer sig om dem. Kontakt kundeservice her, som med glæde vil forsøge at rette eventuelle fejl, der måtte opstå i forsendelsesprocessen.

Hvordan returnerer man en ordre?

I henhold til EU-lovgivningen har en kunde ret til at returnere ethvert produkt inden for 14 dage. Det returnerede produkt skal være i sin originale stand og kunne vidresælges før man kan være berettiget til fuld refusion.

Produkter, der er blevet åbnet og brugt, er ikke anerkendte returprodukter i henhold til Scandinavian Biolabs' returpolitik. Bemærk venligst, at eventuelle originale forsendelsesomkostninger ikke refunderes, hvilket betyder, at vi ikke dækker omkostninger til returforsendelsen.

Listen nedenfor er lande, hvor Scandinavian Biolabs i øjeblikket tilbyder returformularer. Prisen for returneringen fremgår af formularens beskrivelse. Bemærk venligst, at den eneste accepterede betalingsmetode i øjeblikket er debet- eller kreditkort.

Østrig: Österreichische Post
Belgien: Bpost
Tjekkiet: DPD
Danmark: DAO, Bring eller Postnord
Finland: Posti
Frankrig: Colis Privé
Tyskland: Deutsche Post eller Hermes
Grækenland: Taxidromiki
Ungarn: DPD
Irland: An Post
Italien: Poste Italiane
Luxembourg: Deutsche Post
Holland: PostNL
Polen: DPD
Portugal: Tourline
Slovakiet: DPD
Spanien: Correos
Sverige: Bring
Storbritannien: Royal Mail

For lande, hvor Scandinavian Biolabs ikke tilbyder returformularer, er den eneste måde at returnere en ordre på via et lokalt postkontor eller ved at finde en selvstændig kurér, der kan levere til Danmark.

Brug venligst følgende adresse til at sende returpakken:

Pakkecenternord ATT: Scandinavian Biolabs ApS

Strømmen 4
9400, Nørresundby
Danmark


Bemærk venligst, at returnerede pakker er kundens ansvar, indtil pakken er modtaget på Scandinavian Biolabs faciliteter i Danmark.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice eller besøge leverings- og returvilkår.

Har du modtaget en uønsket ordre?

Hvis der modtages en ordre, der var uønsket, kan en mulig årsag være, at den har været sendt på grund at der er valgt et abonnement.

For at annullere abonnementet skal du logge ind på kundekontoen og enten springe over, ændre leveringshyppigheden, ændre næste planlagte dato eller deaktivere abonnementet.

Har du ikke en kundekonto?

Kontakt gerne en af vores venlige agenter, som gerne hjælper med eventuelle uønskede abonnementer og ordrer.

Kontaktoplysninger findes nederst på siden. Se også underafsnittet "konto" på navigationslinjen overfor for yderligere informationer. 

Har du modtaget skadede eller forkerte produkter?

Vi undskylder selvfølgelig for enhver skade eller forkert forsendelse, der måtte være sket. Angiv venligst billedbevis af det beskadigede/forkerte produkt for at hjælpe os med at vurdere hændelsen og forbedre leveringen i fremtiden. Skriv til en af vores agenter, så kompenserer vi dig gerne for skaden eller fejlen.

Services
Hvordan annullerer eller ændrer man en ordre?

Vil du ændre en ordres indhold?
Når en ordre er afgivet, kan den kun ændres, indtil ordren er blevet "plukket" af vores opfyldelsesteam og har forsynet den med et sporingsnummer. Når en ordre behandles, vil der blive sendt en leveringsbekræftelses-e-mail - ikke at forveksle med ordrebekræftelsen. Når leveringsbekræftelsen er givet, er det for sent at ændre ordren.

Vil du annullere en ordre?
Når en ordre er afsendt, er det desværre ikke muligt at annullere den.
Pakken skal returneres i sin originale tilstand, der kan sælges igen for at være berettiget til en fuld tilbagebetaling. Se venligst 'Hvordan returnerer man en ordre?' afsnittet eller Levering & Returneringsvilkår for at få flere oplysninger.


Var der sket en fejl?
Fejl kan altid ske; den vigtigste del af produktlevering er, at pakken sendes korrekt og så hurtigt som muligt, så produkterne kan nydes frem for at man bekymrer sig om dem. Kontakt kundeservice her, som med glæde vil forsøge at rette eventuelle fejl, der måtte opstå i forsendelsesprocessen.

Hvad kan abonnement-løsningerne tilbyde?

Et abonnement er en bekvemt måde at modtage en ny forsyning af produkter, når det er nødvendigt, uden at skulle gå gennem check out hver gang.

Fordelene ved et abonnement inkluderer 15 % rabat på alle ordrer, en justerbar leveringsfrekvens (standarden er 30 dage) og annullering til enhver tid.

Abonnementplanen kan tilgås via kundekontoen, som giver dig nem mulighed for at justere det lige efter dit behov.

Tilføj/fjern produkter, juster leveringsfrekvensen til personlige præferencer, spring unødvendige leveringer over eller skift leveringsdato til enhver tid.

Bemærk : Du vil kun modtage én notifikations-e-mail pr. ordre der giver dig besked om leveringen 5 dage før. Efter at have modtaget meddelelsen, vil altså ikke modtage en ny hvis man opdaterer leveringsdatoen til være noget andet.

Et af Scandinavian Biolabs' hovedmål er at levere bæredygtige resultater gennem service af høj kvalitet og en interface der er nem at redigerer.

Hvordan bestiller man en kommende abonnementsordre i dag?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Rul ned, og du vil se afsnittet "Næste ordre". Vælg "Send i morgen" for at afgive denne kommende abonnementsordre i morgen.

Sådan afgiver du en ordre uden at ændre din abonnementsplan:
Når den næste forsendelsesdato er ændret, vil følgende ordre blive planlagt 1 måned senere - eller hvilken frekvens der er valgt for dette abonnement - fra datoen "i morgen". (Hvis du f.eks. ændrer den næste forsendelse til den 10. december fra den 29. november, hvor ordrefrekvensen er hver måned, vil den følgende ordre blive planlagt 1 måned efter den 10. december; den 10. januar.)

For at opretholde ordreplanens rytme efter at have afgivet en uregelmæssig ordre med knappen "Send i morgen", bedes du venligst vente indtil "i morgen-ordren" er afgivet med at flytte den næste forsendelsesdato tilbage til samme dato som den var før.

Hvordan tilføjer man et produkt?

For at tilføje varer til dit abonnement skal du vælge "Abonnement" på navigationslinjen i kundeportalen og vælge "Tilføj til din ordre". Når du finder de varer, du gerne vil tilføje til dit abonnement, skal du vælge "Tilføj nu". Den valgte vare kan enten være en engangsbestilling eller en abonnementsordre.

Hvordan kan man se ordreplanen eller springe en ordre over?

Vælg "Næste forsendelse" på navigationslinjen i kundekontoen. Der kan du se de planlagte kommende ordredatoer.

De viste datoer vil være hvornår ordren vil blive behandlet på lageret, og ikke hvornår de modtages til leveringsadressen.

For at springe en forsendelse over, gå til "Abonnement" på navigationslinjen. Rul ned, og du vil se knappen "Spring en forsendelse over".

Hvis du ønsker at fortryde det at springe en ordre over, skal du blot genvælge den ønskede forsendelsesdato ved at vælge "Rediger" under "Din næste ordre sendes om".

Hvordan kan man justere leveringsfrekvensen?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.

Vælg "Ret" under "Levering hver". Her kan frekvensen være et hvilket som helst antal angivne dage under 180. Eksempelvis kan der vælges en frekvens på 45, hvor en ny ordre leveres hver 45. dag.

Hvordan anvender man en rabat på en abonnementsordre?

Vælg "Abonnementer" på navigationslinjen i kundekontoen.
Under det abonnerede produkt vil du se "Indtast din rabatkode", hvor koden kan benyttes.

Hvis rabatkoden ikke virker, er det sandsynligt, at ordren ikke kvalificerer sig til denne specifikke promoverede rabat, eller at en anden kode allerede er indsatet. Det kan også godt ske at det skyldes en fejl i systemet. Hvis det er tilfældet, bedes du straks kontakte en repræsentant hos kundeservice for at hjælpe med at løse dette problem.

Hvordan opsiger man et abonnement?

Vælg "Abonnement" på navigationslinjen i kundekontoen. Rul ned og klik på "Afmeld dette abonnement" nederst på siden.

Når det er behandlet, bør abonnementet fremstå som "cancelled".

Hvis du på et tidspunkt i fremtiden gerne vil starte abonnementet igen, skal du blot trykke på knappen "Aktiver dette abonnement" nederst på siden.

Brug & Anvendelse
Kan Bio-Pilixin® Activation Serum bruges i kombination af andre produkter?

Ja, det er muligt at bruge serummet sammen med andre hårplejeprodukter. Det er dog vigtigt at slå fast, at Scandinavian Biolabs ikke kender til funktioner, interaktioner, ingredienser eller virkninger af andre eksterne produkter.

Scandinavian Biolabs produkter fungerer bedst sammen. Det kan ikke påstås med endegyldighed, at produkternes effekt hæmmes eller suppleres ved brug af eksterne produkter.

Hvis du nogensinde er i tvivl, bedes du kontakte en akkrediteret sundhedsperson.

Forsvinder ens fremskridt efter man stopper med at bruge produkterne?

Desværre er der i øjeblikket ingen kendt kur mod alopeci. Ligesom ved næsten alle hårvækstprodukter på markedet, vil hårets integritet gå tilbage til sit tidligere stadie, hvis påføringen ophører, og fremskridtene vil dermed forsvinde.

For at opretholde enhver hårvækst skal produkterne bruges kontinuerligt som foreskrevet, så længe de giver værdi og fordele for brugeren.

Kan dermarollers benyttes til at komplimentere brugen af Bio-Pilixin® Activation Serum?

En dermaroller kan sagtens bruges til at supplere serummet. Det anslås, at brugen af dermarollere kan føre til forbedret hudpenetration, hvilket tillader serummet eller aktive ingrediens trænge dybere ind i huden og hovedbunden ved topisk påføring.

Kan voks, gelé, styling olie eller lignende benyttes efter påføring af Bio-Pilixin® Activation Serum?

Så længe serummet er tørret ud, er det passende at påføre enhver form for hårstylingsolie, gel eller voks der kan hjælpe med at forbedre hårets stil og tekstur. Det tager i gennemsnit mellem 20-40 sekunder for serummet at tørrer naturligt.

Hvor meget shampoo/balsam/serum skal der påføres?

Hair Strength Shampoo

Mængden af Hair Strength Shampoo er i gennemsnit 8 ml pr. hårvask. Flasken indeholder i alt 250 ml og rummer cirka en måneds forsyning. Juster den anvendte mængde i forhold til hårets længde, personlige præferencer, behov, osv.

Hair Recovery Conditioner

Mængden af Hair Recovery Conditioner er i gennemsnit 8 ml pr. hårvask. Flasken indeholder i alt 250 ml og rummer cirka en måneds forsyning. Juster den anvendte mængde i forhold til hårets længde, personlige præferencer, behov, osv.

Bio-Pilixin® Activation Serum

Mængden af Bio-Pilixin® Activation Serum skal være mindst 2 fulde pipetter ved påføringen, da dette er nødvendigt for at opretholde behandlingen på daglig basis for at garantere serummets virkning. Flasken indeholder 100 ml og rummer cirka en måneds forsyning.

Hvor lang tid kan Bio-Pilixin® Activation Serum efterlades i hovedbunden efter påføring?

Op til 48 timer, men du bør påføre 2 fulde pipetter hver dag for de bedste chancer for at opnå resultater ligesom i vores undersøgelse. Efter påføringen skal serummet masseres fint for at dække hovedbunden og derefter efterlades i mindst 6 timer.

Skal Hair Strength Shampoo og Hair Recovery Conditioner påføres dagligt?

For at få det meste ud af, hvad Scandinavian Biolabs kan tilbyde forhold til hårstyrke, udbedring og hårvækst, anbefales det at bruge Hair Strength Shampoo og Hair Recovery Conditioner dagligt for at komplementere virkningerne afBio-Pilixin® Activation Serum. Shampooen og balsamen indeholder små koncentrationer af vigtige og nærende ingredienser, som skal påføres håret og dets celler så meget som muligt for at maksimalt kunne fremme optimale resultater.

Det er dog ikke obligatorisk at bruge det dagligt, hvis det ikke passer til personlige præferencer og livsstil. Vores Hair Growth Routine er stadig effektiv, selvom påføringen ikke opretholdes dagligt. De eneste produkter, som Scandinavian Biolabs stærkt anbefaler at anvende dagligt, erBio-Pilixin® Activation Serum og Eyelash Growth Serum.

Skal serummet påføres i vådt hår eller tørt hår?

For at få så meget ud af serummet som muligt, anbefales det at påføre det i enten håndklædetørt eller helt tørt hår. Hvis den påføres i gennemblødt eller vådt hår, kan opløsningen blive så fortyndet og flydende, at det kan resultere i at det løber ud af håret og ned langs siderne på hovedbunden så en meget mindre mængde af koncentration sætter sig på det ønskede behandlingsområde.

Er det normalt at opleve en 'prikkende' eller 'brændende' fornemmelse, når man bruger Bio-Pilixin® Activation Serum?

Ved påføring af Bio-Pilixin® Activation Serum kan man opleve en 'prikkende' eller 'brændende' fornemmelse, hvilket betragtes som en normal reaktion ved brugen af produktet. Intensiteten varierer fra individ til individ. De fleste tilfælde er milde, men ved nogle tilfælde kan der forekomme rødme og ømhed. Hvis du oplever yderligere bivirkninger, skal du stoppe brugen og kontakte en læge. Rapportér venligst eventuelle yderligere bivirkninger til vores kundesupportteam.

Disse fornemmelser kan været forstærket efter brusebadet, da huden har en tendens til at være mere øm på disse tidspunkter end ved normale forhold. Fornemmelsen skyldes varmemidlet HotFlux®, også kendt som vanillylbutylether, som giver varme til hovedbunden for at stimulere blodgennemstrømningen. Hvis fornemmelsen viser sig at være for intens eller overstimulerende, skal du afbryde brugen.

Kan jeg tørre mit hår efter jeg har påført serummet?

Du bør tørre dit hår før du påfører serummet og derefter lade det sidde i mindst 6 timer. Du kan stadig sætte håret bagefter.

Hvornår burde jeg påføre serummet? Kun efter et bad?

Serummet bør påføres dagligt (2 fulde pipetter). I vores undersøgelse påførte de frivillige serummet hver aften inden de gik i seng og lod det sidde mindst 6 timer. Det er ikke nødvendigt at vaske håret eller tage et bad, men det anbefales at gøre det hver anden dag.

Er det normal at tabe håret efter at have brugt serummet i et par uger?

Du vil højst sandsynligt blive mere bevidst omkring dit hår og de hår der falder ud når du bruger et middel mod hårtab. Det er normalt at tabe 50-100 hår om dagen. Så når du ser nogle hår efter du har ført din hånd igennem håret, er det normalt. Vi anbefaler at du tager billeder når du starter med at bruge vores produkter og derefter hver 30. dag. Hvis du bliver bekymret, anbefaler vi at du taler med egen læge. Hvis du har brugt andre hårtabsprodukter inden vores, anbefaler vi også at du konsulterer din læge, så du ved hvad du kan forvente når du stopper med at bruge det.

Kan jeg bruge serummet når jeg er gravid eller ammer?

Vores produkt er vurderet sikre for kvinder der er gravide eller ammer. Hvis du skulle være bekymret, bør du tale med egen læge.

Kan jeg fordele de 2 pipetter udover en dag?

Nej, vi anbefaler at du påfører de 2 fyldte pipetter på samme tid for at sikre at hele hovedbunden er dækket og serummet kan virke ordentligt.

Virker serummet til personer af alle aldre?

I vores undersøgelse hvor 93% oplevede mindre hårtab var deltagerne fra 19 til 61 år gamle, og der var både mænd og kvinder med.

Kan serummet fjerne min naturlige hårfarve?

Nej.

Hvordan skal Eyelash Growth Serum bruges?

Sørg for at fjerne makeup og andre skønhedsprodukter fra øjenlågene og øjenvipperne. Påfør Eyelash Growth Serum nær rødderne af øjenvipperne. Når det er tørt, kan andre kosmetiske produkter påføres. Lad serumet virke i mindst 6 timer. Brug Eyelash Growth Serum 1-2 gange om dagen (morgen og aften).

Hairline Booster – Sådan bruges den?
 
Hairline Booster – Kan den bruges sammen med andre produkter?

Det er okay at kombinere Hairline Booster med de fleste af Scandinavian Biolabs' produkter, da det vil styrke formelens integritet at bruge produkterne sammen.

Da Hairline Booster er målrettet mod personer, der oplever tidlig hårtab omkring tindingerne og den frontale hårgrænse, er produkterne ikke blevet testet sammen med andre hårtabsbehandlinger såsom Minoxidil, Finasteride og hårtransplantation. Hvis du allerede bruger eller overvejer sådanne behandlinger, eller hvis du har nogen bekymringer, anbefales det altid at konsultere din læge for at få professionel rådgivning.